FAQ

Verzenden

Alle snoepwenskaarten worden de werkdag na de bestelling verzonden, tenzij je een andere verzenddatum ingeeft. Vul je geen verzenddatum in dan kan het zijn dat we jouw doosje nog op de dag van de bestelling versturen. Je kan steeds bij opmerkingen noteren dat het doosje z.s.m. verstuurd mag worden. Wij proberen hier rekening mee te houden!

Per bestelling kan je maar 1 adres ingeven. Wil je meerdere doosjes tegelijk verzenden naar verschillende adressen? Bestel dan jouw snoep wenskaarten in 1 bestelling en geef jouw eigen adres als verzendadres, vul niet je naam in maar noteer VERSCHILLENDE ADRESSEN . Bij opmerkingen noteer je dan dat deze aparte te versturen zijn. Stuur daarna een mail naar bestel@zoetegroetjes met alle gegevens zoals persoonlijke tekstjes en adressen. Knip en plak eventueel de tekst en de kleur van het doosje indien het allemaal verschillende snoepdoosjes zijn en zet daaronder de gegevens zodat ik geen fouten kan maken met het versturen 😉

De brievenbuspakketjes worden zowel met Bpost als met onze eigen leverdienst verzonden. Normaal gezien zijn deze ongeveer 2 tot 3 dagen onderweg. Hoewel ze vaak ook al de volgende dag al in de bus kunnen zitten.

Opgepast met kampgroetjes, dit zijn meestal afgelegen adressen waardoor deze snoep pakketjes soms een week onderweg kunnen zijn. Verstuur deze dan ook zeker nog voor de kampganger vertrokken is. Dan komen ze zeker tijdig aan.

Ook tijdens de feestdagen raden we aan om jouw snoepwenskaart tot 2 dagen eerder te versturen. Tijdens de drukte kunnen de leveringen bij Bpost al snel enkele dagen uitlopen.

Wil je graag een levergarantie? Dan kies je voor de track and trace optie. Op die manier kan je het pakje rechtstreeks volgen en ben je 100% zeker van jouw levering.

Verzenden doen we voorlopig enkel binnen België.

Daar wij ook met een externe firma werken om onze post te bezorgen kunnen wij geen garanties geven op de leverdatum. Wel garanderen wij steeds een verzenddatum!

Wanneer jouw bestelling verzonden is, ontvang je van ons een mail. Kijk ook zeker je ongewenste mail na, soms belandt deze hier (om dit te vermijden kan je ons toevoegen aan je contacten).

Zoete groetjes is niet aansprakelijk voor eventuele vertraging tijdens de verzending. Houd er tijdens de feestdagen rekening mee dat een pakje 2 tot 3 dagen langer onderweg is dan normaal. Mocht het pakket langer onderweg zijn dan 6 werkdagen, neem dan contact met ons op: info@zoetegroetjes.be

Leveren

Ook als de ontvanger niet thuis is, kan jouw brievenbuspakketje gewoon geleverd worden. Al onze pakketjes (met 1 wenskaart) worden per enveloppe in de brievenbus gestopt. Tenzij je 2 of meer snoep wensdoosjes verstuurde naar dezelfde persoon en hetzelfde adres.

Vanaf 2 stuks versturen wij alle snoep pakketjes met een track and trace code. Is de ontvanger niet thuis en past het niet in de brievenbus? Dan wordt jouw snoep pakketje naar een afhaalpunt van Bpost gebracht. Er zit dan een briefje in de bus met vermelding waar en vanaf wanneer je het snoep pakket kan ophalen. Opmerking : als het pakket in de brievenbus past dan kan het zijn dat de postbode deze daar deponeert.

Er zijn geen leveringen tijdens zon- en feestdagen. Hou tijdens feestdagen ook rekening met extra drukte bij Bpost.

Afhalen

Bestellingen kunnen afgehaald worden na afspraak. Stuur hiervoor een mailtje naar info@zoetegroetjes.be.

Retourneren

Al onze bestellingen worden zorgvuldig op maat gemaakt. Hierdoor kunnen wij geen retours aannemen.  Is er toch iets misgelopen of bent u niet tevreden? Laat het ons zo snel mogelijk weten via info@zoetegroetjes.be.

Bewaaradvies

Onze snoep doosjes worden elke dag vers voor jullie ingepakt. De snoepjes zijn minstens 6 maanden houdbaar!

Je hebt een snoep wensdoosje besteld maar je kan het niet meteen afgeven? Bewaar het dan in plasticfolie zodat lucht en vocht geen kans krijgen om binnen te dringen! Geef het dus snel af aan de gelukkige zodat de kwaliteit behouden blijft!

Een snoep wenskaartje aangekregen? En je wilt de snoepjes niet in één keer opeten? Stop ze dan meteen in een glazen bokaal met deksel. Zo blijven ze lekker lang vers!

Complimenten/Klachten

Is alles naar wens verlopen? Laat het ons weten in een mailtje of via onze social media. Daar fleuren wij helemaal van op na een dag hard werken :-).

We doen ons best om je bestelling naar volledige tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch een slechte ervaring hebben, laat ons dit dan a.u.b. weten. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.